TIKbiff: För att åldern nu börjar ta ut sin rätt. Aldrig tidigare har väl Robban matchat med J-20. Ett bultande rödvitt hjärta är på ut i perferin!
Känns ödesmättande och grymt tungt! Låt gudarna vara med oss och låt oss få gå hela vägen fram till SM-guld!
Ett värdigare avsked kan man i sådana fall knappast få. Jag får associationer till Bengt Andersson, keepern i IFK Göteborg som äntligen efter 20års mödosamt slit fick lyfta bucklan upp i skyn.
Låt även världens Carlsson få uppleva detta scenario!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns ödesmättande och grymt tungt! Låt gudarna vara med oss och låt oss få gå hela vägen fram till SM-guld!
Ett värdigare avsked kan man i sådana fall knappast få. Jag får associationer till Bengt Andersson, keepern i IFK Göteborg som äntligen efter 20års mödosamt slit fick lyfta bucklan upp i skyn.
Låt även världens Carlsson få uppleva detta scenario!