Jag fattar inte vad fan det är frågan om. Kan dom inte prestera mer än i varannan match. Jag tycker det är ren j-la katastrof med det material dom har, frånsett att de är backkös då!!!!!! Som dom beter sig i dag är inte försvarbart på nåt vis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag fattar inte vad fan det är frågan om. Kan dom inte prestera mer än i varannan match. Jag tycker det är ren j-la katastrof med det material dom har, frånsett att de är backkös då!!!!!! Som dom beter sig i dag är inte försvarbart på nåt vis!!!!!!!!!!!!!!!!!