Det finns ju inte en back som kan göra nåt konstruktivt!!! Slå pucken i rundeln är ungefär max. Titta på farten backarna har när dom transporterar pucken. törs kliva fram för det finns alltid nån som täcker upp om en back skulle ta in pucken i anfallszon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det finns ju inte en back som kan göra nåt konstruktivt!!! Slå pucken i rundeln är ungefär max. Titta på farten backarna har när dom transporterar pucken. törs kliva fram för det finns alltid nån som täcker upp om en back skulle ta in pucken i anfallszon.