fighter: Är faktiskt märkligt att vi ska vara så kassa med det här spelarmaterialet.... har faktiskt tänkt i banorna att det måste ha med tränarbytet att göra, har en stark känsla av att Lill-Kenta skulle ha fått det här gänget att prestera mycket bättre än såhär
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är faktiskt märkligt att vi ska vara så kassa med det här spelarmaterialet....
har faktiskt tänkt i banorna att det måste ha med tränarbytet att göra, har en stark känsla av att Lill-Kenta skulle ha fått det här gänget att prestera mycket bättre än såhär