Realist: Spelar ingen roll, Har man som Robin varit sämsta back i 21 matcher och en egen produkt kliver in och spelar i det närmaste prickfritt efter en långtidsskada ska han fan lira. Vad skickar det för signaler igentligen?. Samma med Jonte? de få byten Robert carlsson gjorde idag var hans prestation långt bättre än Jontes. Oscar sunhd hade heller inte många rätt. Det som stör mig är att Challe inte vågar bänka etablerade spelare när dom är kass, därför får han ingen stabilitet i laget.
Undra om det finns nån annan än Challe som verkligen tycker RJ går in på fyra backpar?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Samma med Jonte? de få byten Robert carlsson gjorde idag var hans prestation långt bättre än Jontes.
Oscar sunhd hade heller inte många rätt.
Det som stör mig är att Challe inte vågar bänka etablerade spelare när dom är kass, därför får han ingen stabilitet i laget.
Undra om det finns nån annan än Challe som verkligen tycker RJ går in på fyra backpar?