Realist: Det är pinsamt. Faan inte ska vi sjunka lika lågt som cyklopögonens; Hata Timrå och där kan du sitta din jävla f***a som det skreks i vår isstadion i tisdags 20.11.2007
Hård men fair play - ÅKA och lira sönder motståndarna ska vara vårt adelsmärke ! Ta ut frustrationen på kompos(k)itklubborna istället ;-) GONATT...ny match på lördag ! Alla till ladan SJUNG ut vår kärlek och stöd till laget !!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
som det skreks i vår isstadion i tisdags 20.11.2007
Hård men fair play - ÅKA och lira sönder motståndarna ska vara vårt adelsmärke !
Ta ut frustrationen på kompos(k)itklubborna istället ;-) GONATT...ny match på lördag ! Alla till ladan SJUNG ut vår kärlek och stöd till laget !!