Realist: Inga bortamatcher í Elitserien är enkla, Rätt. Men det finns inga annat lag i dagsläget vi har större chans av att ta poängi än just SSK. Med den laguppställning idag har behöver man inte använda sig av ett avvaktande/passivt spel för att vinna. Vi ska åka sönder ett lag som SSK hemma som borta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Med den laguppställning idag har behöver man inte använda sig av ett avvaktande/passivt spel för att vinna. Vi ska åka sönder ett lag som SSK hemma som borta.