RTS: Håller med. Lägg till att Assyriska saknade 4 spelare. Vi har två landslagskedjor men kan som vanligt inte förmå att sätta chanserna. Det luktar divor på ett gäng spelare ikväll. Ja iofs inte bara ikväll. Vad fan håller DOM på med?
Är det ödmjukhet? Orkar vi inte? Är vi inte bättre?
Vi har blivit ett typiskt varannandagslag och besvikelsen är stor, mycket stor.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är det ödmjukhet? Orkar vi inte? Är vi inte bättre?
Vi har blivit ett typiskt varannandagslag och besvikelsen är stor, mycket stor.