Realist: Jag skiter egentligen att Tik förlorar idag, Det är sättet man förlorar på som gör mig Tokig. Man kan kräva betydligt mer av vissa spelare typ nr 71. Jag kräver dock mer av Challe och att han NU bänkar RJ. Rj är riktigt bra på en sak och det är burskydd.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man kan kräva betydligt mer av vissa spelare typ nr 71.
Jag kräver dock mer av Challe och att han NU bänkar RJ.
Rj är riktigt bra på en sak och det är burskydd.