mikenomad: "-Hockey är inte alltid logiskt. Första perioden var vår sämsta, men då gjorde vi mål. Andra och tredje spelade vi bra men gjorde inte mål. Men vi hade inte samma intensitet som SSK, säger Timrås assisterande tränare Per Nygårds."
Var är hettan? Ge fan i att vara så analytisk/klyschig, brinn!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Var är hettan? Ge fan i att vara så analytisk/klyschig, brinn!