Nu har det gått 20 matcher, och jag har då inte sett några linjer i spelet, när kommer det. Tror inte jag beskådat 2 borta matcher i rad som varit så in i he,, kass.
Vad är felet, kanske Jyri Martinen isste svaret å stack.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
PRECIS.....
Nu har det gått 20 matcher, och jag har då inte sett några linjer i spelet, när kommer det.
Tror inte jag beskådat 2 borta matcher i rad som varit så in i he,, kass.
Vad är felet, kanske Jyri Martinen isste svaret å stack.....