1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 943574

Sv: SSK - Timrå IK 2007-11-22
lungan: jag kan hålla med Dig om att man gott kan tex. flytta ner Jonte åtminstonde tillfälligt till tredjekedjan...då han behöver en väckarklocka han har ju förmågan o skicklighten men spelar så bakvänt för tillfället istället för att spela enkelt ur egen zon dribblar han tills han ramlar o får ta en utvisning som idag ett typiskt exempel på en Jonte-situation där enkelt spel skulle vara mycket klokare.

Kan inte förstå varför han upprepar detta spelbeteende då han säkert är medveten om det själv...men han kommer nog igång på sikt med klokare spel men en omstuvning liknande den Du gör här känns inte fel alls...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer