Snoop: "Man vet inte om man ska skratta eller gråta, Timrå spelar aldrig bra och vinner varannan match, och backarna är alldeles för tragiska och alla dessa bra forwards lallar runt i hörnen, njeee vi ska nog vara skitglad om vi ens tar oss till slutspel.Timrå guldkandidat ? GLÖM DE BLIXTSNABBT !"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Man vet inte om man ska skratta eller gråta, Timrå spelar aldrig bra och vinner varannan match, och backarna är alldeles för tragiska och alla dessa bra forwards lallar runt i hörnen, njeee vi ska nog vara skitglad om vi ens tar oss till slutspel.Timrå guldkandidat ? GLÖM DE BLIXTSNABBT !"
Känns detta igen ?