Manderville var är du??? Du var aldrig vara kaxig, du jobbade stenhårt varje byte.."visste ju aldrig vad skräp man kunde göra nåt av" Du var ödmjuk, Du skulle aldrig tillåta det att sjunka igenom varannan match (det var du för proffsig för)
HJÄLP VAR ÄR DU? (alla fall din inställning)......tänk om någon kunde skicka en best-of-sheriffen video till dagens Timrås omklädningsrum.
Den proffsigheten finns ta mig fan inte i dagens lag. Men proffslön vill dom ha!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
HJÄLP VAR ÄR DU? (alla fall din inställning)......tänk om någon kunde skicka en best-of-sheriffen video till dagens Timrås omklädningsrum.
Den proffsigheten finns ta mig fan inte i dagens lag. Men proffslön vill dom ha!!!