JimmyH: Ja det är ju det som är den stora och svåra frågan. Blir bara så jävla frustrerad av att se våra backar drälla så förbannat mycke med pucken. Aldrig några öppnande passningar eller uppåkningar. Tycker att nubben nu verkligen ska vissa vilken spelar scout han är och ta hit någon. Måste ju finnas någon som är intresserad där ute.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker att nubben nu verkligen ska vissa vilken spelar scout han är och ta hit någon. Måste ju finnas någon som är intresserad där ute.