wap.hockeysnack.com Sundh spelade i slutet av period ett. Ingen fara på taket alltså. I övrigt är det en usel match. Var är tempot? Och igen.. var finns den rätta attityden att finna? Kämpa Timrå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sundh spelade i slutet av period ett. Ingen fara på taket alltså. I övrigt är det en usel match. Var är tempot? Och igen.. var finns den rätta attityden att finna? Kämpa Timrå!