RocknRolf2: "Jag funderar starkt att höra av mig personligen till de ansvariga för en vettig redogörelse till tränarbytet. Och i så fall vill jag slippa höra nåt om "Ung" eller "fräscht nytänk".
Detta ovan här är något du skrivit. Förklara syftet med den åtgärden och vad du hoppas få ut för positivt av detta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Jag funderar starkt att höra av mig personligen till de ansvariga för en vettig redogörelse till tränarbytet. Och i så fall vill jag slippa höra nåt om "Ung" eller "fräscht nytänk".
Detta ovan här är något du skrivit. Förklara syftet med den åtgärden och vad du hoppas få ut för positivt av detta.