I en period som Timrå rycker upp sig i ska det givetvis komma två baklängesmål, varav en riktig tabbe av Backlund.
Nu gäller det att visa för sig själva, supportrar och alla andra intresserade att det finns någon sorts vilja och ära hos laget och gå ut och köra stenhårt i tredje.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu gäller det att visa för sig själva, supportrar och alla andra intresserade att det finns någon sorts vilja och ära hos laget och gå ut och köra stenhårt i tredje.