Lätt att skylla på Backlund!! Gör han ett misstag syns det direkt!!Resten av hela j-la laget gör misstag hela matcherna i nästan 60 min!!!!! Vad har dom för spel?? Finns inte ett anfall där man kommer på avslut på mål. Det måste vara nåt totalt galet då man man inte kan prestera bättre med detta manskap. I mina ögon är det en TOTAL KATASTROF!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lätt att skylla på Backlund!! Gör han ett misstag syns det direkt!!Resten av hela j-la laget gör misstag hela matcherna i nästan 60 min!!!!! Vad har dom för spel?? Finns inte ett anfall där man kommer på avslut på mål. Det måste vara nåt totalt galet då man man inte kan prestera bättre med detta manskap. I mina ögon är det en TOTAL KATASTROF!!!!!