Ja just det. JH ler och säger att tänder man inte till i en sån här match kanske man ska spela schack!! Dom får nog börja med det då!! Gud så det smäller i närkamperna. Har inte sett en offensiv tackling än!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja just det. JH ler och säger att tänder man inte till i en sån här match kanske man ska spela schack!! Dom får nog börja med det då!! Gud så det smäller i närkamperna. Har inte sett en offensiv tackling än!!!