RocknRolf2: Hedström kan göra kusinpajasen sällskap uppe i Mådå... Är det här vad man får som avkastning på de 200k han tjänar i månaden? Snacka om taskigt investerade pengar... Han åker bara runt och håller i puck som om han vore nån jävla Gretzky.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hedström kan göra kusinpajasen sällskap uppe i Mådå... Är det här vad man får som avkastning på de 200k han tjänar i månaden? Snacka om taskigt investerade pengar... Han åker bara runt och håller i puck som om han vore nån jävla Gretzky.