RocknRolf2: Nä, hur fan kunde Challe missa alla dom där målchanserna? Agera Nubben!!!1
Seriöst. Bryt ihop, kom igen. Inte fan var det inställningen som förvandlade den här matchen till bajs. Däremot syns det med löjlig klarhet vilka taskiga självförtroenden som en del spelare ligger inne med. Regin, herregud. Pärssinen är fel i tajmingen med en tusendel, ideligen.
Nästkommande matcher blir intressanta. Onekligen. Nu gäller det att man lyckas vända det här. Eller så sparkar man Challe, Backe, hälften av backarna, Hedström så är allt löst på en gång. Verkligen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Seriöst. Bryt ihop, kom igen. Inte fan var det inställningen som förvandlade den här matchen till bajs. Däremot syns det med löjlig klarhet vilka taskiga självförtroenden som en del spelare ligger inne med. Regin, herregud. Pärssinen är fel i tajmingen med en tusendel, ideligen.
Nästkommande matcher blir intressanta. Onekligen. Nu gäller det att man lyckas vända det här. Eller så sparkar man Challe, Backe, hälften av backarna, Hedström så är allt löst på en gång. Verkligen.