Då ska du verkligen skita i hockeyn ett tag..Annars så blir du som Rocken roffe..Kommer in på HS när det går mindre bra för laget och klagar på allt som rör sig..Går det bra så jobbar han jämt..
Fattar du och en del andra att svacker kommer o går??
Ett ex...kolla Linköping idag och jämför dom för en månad sedan..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lugn o fin nu
Då ska du verkligen skita i hockeyn ett tag..Annars så blir du som Rocken roffe..Kommer in på HS när det går mindre bra för laget och klagar på allt som rör sig..Går det bra så jobbar han jämt..
Fattar du och en del andra att svacker kommer o går??
Ett ex...kolla Linköping idag och jämför dom för en månad sedan..