gud: "Kommer och går" Du får det att låta som hockey och Timrå vore nåt naturfenomen. Sen kanske jag inte är superbalanserad alla gånger. Bra att det finns andra hockeysnackare som är det. Jobbar gör jag då och då. Rätt mycket faktiskt. Jag kan ju publicera mitt jobbschema om du vill.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jobbar gör jag då och då. Rätt mycket faktiskt. Jag kan ju publicera mitt jobbschema om du vill.