Ambroo: "En del tycker att Hedström bör lämna eller åtminstone matcha i J20. Ja men vart ska vi då spela Pärssinen, Pyörälä, Regin, Tenkrat, Sundh, Svensson och Axelsson så att de också vaknar?"
Vissa av de du nämner tycker jag redan bidrar (i alla fall med fart och finess). Tenkrat till exempel, vilken skridskofrekvens varje j-vla byte! Här har Hedström lite att ta efter enligt min uppfattning...!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"En del tycker att Hedström bör lämna eller åtminstone matcha i J20. Ja men vart ska vi då spela Pärssinen, Pyörälä, Regin, Tenkrat, Sundh, Svensson och Axelsson så att de också vaknar?"
Vissa av de du nämner tycker jag redan bidrar (i alla fall med fart och finess). Tenkrat till exempel, vilken skridskofrekvens varje j-vla byte! Här har Hedström lite att ta efter enligt min uppfattning...!