friskan: "typ" men jag sket i mitt "ansvar" och den enda som bryr sig är du, Solem plus några Modolider. Till skillnad mot ett gäng hockeylirare som avlönas av sina supporters och sponsorer.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"typ" men jag sket i mitt "ansvar" och den enda som bryr sig är du, Solem plus några Modolider. Till skillnad mot ett gäng hockeylirare som avlönas av sina supporters och sponsorer.