1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 945867

Sv: Modo - Timrå IK 2007-11-26
mikenomad: Ja..Timrå säsongen 07/08 kommer att bli spännande att följa, men som läget är nu så vet man varken ut eller in. Vem vet... dom kanske själva känner så säkra att gå till slutspel att serielunken har blivit "en dag på jobbet". Själv så känner man en viss oro, gnagande i knoppen, och det bör även dessa aktörer också börja känna. Men samtidigt så tycker jag att man inte ska börja sparka spelare och tränare hit och dit, det gynnar knappast laget just. Nu kan man bara hoppas att poängen börjar trilla in och dalandet i tabellen upphör...och det kommer det att göra!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer