RocknRolf2: ...GHAAA, HAA, HAA, haa, ha, haaaa... :-D
Jag bara måste få citera Dig ifrån ett tidigare inlägg idag.
- Annars kan väl speakern lugna publiken efter ytterligare nervikningar på hemmaplan med: ”lugn mina damer och herrar, Challe håller på att spela ihop laget och det är i slutspel det gäller. Vänligen återkom och betala dyra pengar nästa match tack”.
Den är lagd i bakfickan ifall den skulle komma väl till pass ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag bara måste få citera Dig ifrån ett tidigare inlägg idag.
- Annars kan väl speakern lugna publiken efter ytterligare nervikningar på hemmaplan med: ”lugn mina damer och herrar, Challe håller på att spela ihop laget och det är i slutspel det gäller. Vänligen återkom och betala dyra pengar nästa match tack”.
Den är lagd i bakfickan ifall den skulle komma väl till pass ;-)