Svelander: Coolt inlägg. Nästan så att jag kan föreställa mig att man i supporterleden börjar fundera på att avboka tillställningen. Nästan.
Kul också att få en definition av supporterkultur. Nu gäller det väl bara att få Djurgårdens hockeysektion att påverka ligan så att man får ner antalet omgångar till en tre, fyra stycken. På så sätt kunde ni ju ha supporterkultur på alla matcher. Väl mött!!1
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul också att få en definition av supporterkultur. Nu gäller det väl bara att få Djurgårdens hockeysektion att påverka ligan så att man får ner antalet omgångar till en tre, fyra stycken. På så sätt kunde ni ju ha supporterkultur på alla matcher. Väl mött!!1