Bragd-Birger: Vi har under alla matcher, undantaget 2 Globenmatcher haft en klack som med lätthet krossat motståndarfansen. Att vi bara är på plats några gånger om år, är bara en myt. Möjligt att det var så för 4-5 år sen, men nu är det annorlunda, och det kommer ni att få se imorgon.
Jag tror ni har ganska mycket större chans på isen än på läktaren...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror ni har ganska mycket större chans på isen än på läktaren...