Svelander: Med tanke på att ni trots allt har hemmakamp. Om man räknar med att det bor 18000 i Timrå och eftersom att jag är snäll idag även räknar med Sundsvalls dryga 100000 invånare. Låt oss säga att vi blir 300 på läktaren härifrån, det gör då att vi är ca. 0,3 procent av dessa invånare på bortaplan. Om vi gör samma uträkning med att ni blir 400 på "ståplats" så blir sifrorna inte lika imponernade. Du kan väl be mamma om hjälp med uträkningen. Så ni ska nog inte vara så kaxiga att ni blir 400 lr nått sånt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om man räknar med att det bor 18000 i Timrå och eftersom att jag är snäll idag även räknar med Sundsvalls dryga 100000 invånare. Låt oss säga att vi blir 300 på läktaren härifrån, det gör då att vi är ca. 0,3 procent av dessa invånare på bortaplan. Om vi gör samma uträkning med att ni blir 400 på "ståplats" så blir sifrorna inte lika imponernade. Du kan väl be mamma om hjälp med uträkningen.
Så ni ska nog inte vara så kaxiga att ni blir 400 lr nått sånt.
See ya!