Jensen_12: Om du hade läst hela mitt första inlägg och inte somnat, så hade du förstått varför jag skrev det. Det jag vill få ut är att ni inte har något att vara kaxiga för, speciellt inte genom att tro att ni får hemmaplan på Hovet imorgon, för så kommer det inte vara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det jag vill få ut är att ni inte har något att vara kaxiga för, speciellt inte genom att tro att ni får hemmaplan på Hovet imorgon, för så kommer det inte vara.