Öhh! Är det du och resten av den där kastratkören som skrämt bort ytterligare nästan 1 000 personer från era matcher? Så mycket har ju erat publiksnitt sjunkit sedan förra säsongen.
Antingen är det det...eller så kanske det är det urusla hemmaspelet? Fast det är klart, hade ni varit så överjävliga på att sjunga så hade väl åtminstone ett par till stannat kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Öhh! Är det du och resten av den där kastratkören som skrämt bort ytterligare nästan 1 000 personer från era matcher? Så mycket har ju erat publiksnitt sjunkit sedan förra säsongen.
Antingen är det det...eller så kanske det är det urusla hemmaspelet? Fast det är klart, hade ni varit så överjävliga på att sjunga så hade väl åtminstone ett par till stannat kvar.