Svelander: Intressant att du som är med i en sån übergrym klack öht orkar dissa våran lilla dåliga.
Shit, det är ju asfett vilken uppslutning ni har ibland. Särskilt med tanke på att Stockholm med omnejd ju bara är sisådär en 15 ggr större än Timrå med omnejd. Otroligt uselt av oss att bara få ihop en 3-400 till den här matchen. Vi kanske skulle testa sånadär JK.se-uppmaningar.
Timrå Supporterklubb har förresten varit verksam i över 40 år. Beklagar att vi inte har fattat vad supporterkultur innebär. Vi har ju inte ens någon firma. Fan. Alla de som går på Timrås hemmamatcher och tycker stämningen är riktigt bra måste vara grundlurade. Spelarna också. De fattar nog inte stödet när 6000 pers klappar händerna i takt, inget Timrå är juh med !!!1
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Shit, det är ju asfett vilken uppslutning ni har ibland. Särskilt med tanke på att Stockholm med omnejd ju bara är sisådär en 15 ggr större än Timrå med omnejd. Otroligt uselt av oss att bara få ihop en 3-400 till den här matchen. Vi kanske skulle testa sånadär JK.se-uppmaningar.
Timrå Supporterklubb har förresten varit verksam i över 40 år. Beklagar att vi inte har fattat vad supporterkultur innebär. Vi har ju inte ens någon firma. Fan. Alla de som går på Timrås hemmamatcher och tycker stämningen är riktigt bra måste vara grundlurade. Spelarna också. De fattar nog inte stödet när 6000 pers klappar händerna i takt, inget Timrå är juh med !!!1