Svelander: Lite avundsjuk på oss va? har sett en match i stockholm det räckte för mig,kändes som en hemmamatch eftersom timrå supportrarna lätt överöstade både den lilla huligan klacken och dom få fjortisarna som var där och höll på djurgården.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lite avundsjuk på oss va? har sett en match i stockholm det räckte för mig,kändes som en hemmamatch eftersom timrå supportrarna lätt överöstade både den lilla huligan klacken och dom få fjortisarna som var där och höll på djurgården.