Men shit.. detta är ett internetfora.. känns nästan lite pinsamt att en ganska uppenbar trolling/flame bait får sådan respons. kom igen, du vet om du bör känna dig träffad, kanske kan andas två gånger och le åt det hela. behålla kylan och önska bästa laget/klacken en seger? :)
Annars tycker jag att det vore kul för aporna från skansen om det börjar bli lite mer snurr kring hockeyn i Stockholm igen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Annars tycker jag att det vore kul för aporna från skansen om det börjar bli lite mer snurr kring hockeyn i Stockholm igen!
Svelander: Välkommen till Hockeysnack!
TG