Svelander: " Ni håller ju på sisådär 5,6 olika lag, förstår inte hur man får ihop det, helt jävla galet."
Du får gärna förklara.
Det enda jag vet är att dom 2 gångerna jag har åkt med supporterklubben till globen respektive hovet så blev köksspisarna så jävla ägd av just av Timråklacken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
" Ni håller ju på sisådär 5,6 olika lag, förstår inte hur man får ihop det, helt jävla galet."
Du får gärna förklara.
Det enda jag vet är att dom 2 gångerna jag har åkt med supporterklubben till globen respektive hovet så blev köksspisarna så jävla ägd av just av Timråklacken.