actionleif: ja det är för jävla tråkigt,men ljumskproblem är väl det värsta en hockeyspelare kan råka ut för.
ingen dålig 3:e line timrå ställer upp med mot djurgården,pärsinen,hahl,pyrre,enl. sundsvallaren.obs,matchen sänds i kanal9 som säkert dom flesta har,kul ochså att det åker ner en dröse med supportrar som kan skapa tryck,låt oss hoppas att dom som åker ner får valuta för sina pengar=att det blir en hockeyfest.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ingen dålig 3:e line timrå ställer upp med mot djurgården,pärsinen,hahl,pyrre,enl. sundsvallaren.obs,matchen sänds i kanal9 som säkert dom flesta har,kul ochså att det åker ner en dröse
med supportrar som kan skapa tryck,låt oss hoppas att dom som åker ner får valuta för sina pengar=att det blir en hockeyfest.