Olle: Väääännääännnääännn eller hur det nu stavas som stått för båda :) Vad den sen gäller Petter så är det nog förmånga slagskott på masken som ställt till det. Stockholmare som han är så är det inte så lätt att stå pall för sånt :) har man lite från början så blir det snabbt mindre liksom :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad den sen gäller Petter så är det nog förmånga slagskott på masken som ställt till det. Stockholmare som han är så är det inte så lätt att stå pall för sånt :) har man lite från början så blir det snabbt mindre liksom :)