Skön seger, roligt att se att vissa spelare har tagit åt sig av kritiken (se länk). Nu är det bara att fortsätta på den inslagna vägen o bevisa hemma mot Skellefteå AIK att dessa två vinster inte var en tillfällighet. Backlund gör återigen en riktigt bra match.
Hedström, Tenkrat, nya radarparet?
Robin Jonsson gör en bra match, men varför måste han leka bläckfisk jämt?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hedström, Tenkrat, nya radarparet?
Robin Jonsson gör en bra match, men varför måste han leka bläckfisk jämt?
Klacken godkänd, inte mer.