tikwille: HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, vilken jävla dåre du måste vara.
Med en helt totalt opartisk syn så hade faktiskt timråklacken inte en enda liten tillstymmelse till chans på läktaren ens. Kom nu inte och säg något annat, då även ni måste inse att ni blev totalt överkörda av Järnkaminerna. Gör mig glad nu och visa att ni har någon känsla för att vara lite självkritisk.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med en helt totalt opartisk syn så hade faktiskt timråklacken inte en enda liten tillstymmelse till chans på läktaren ens. Kom nu inte och säg något annat, då även ni måste inse att ni blev totalt överkörda av Järnkaminerna. Gör mig glad nu och visa att ni har någon känsla för att vara lite självkritisk.