Missade tyvärr resan, men va i extas framför projectorn på olearys efter Jontes 2-1 mål. Sååå kul för honom och så förlösande för hela laget att få vinna 2 raka igen. Nu e vi på G tamejfan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
*klapp klapp klapp*
Åhh rött och vitt!
*klapp klapp klapp*
Missade tyvärr resan, men va i extas framför projectorn på olearys efter Jontes 2-1 mål. Sååå kul för honom och så förlösande för hela laget att få vinna 2 raka igen.
Nu e vi på G tamejfan!