73Sjöbba: Challe sa i intervjun efter matchen att dom hade fått 3 skador, 2 vet man ju vilka det var. Koskinen sträckning i nacken o Robban hjärnskakning. Vem den 3:e är vet jag inte, Hynning kanske, eftersom Styf spelade hela matchen ut, trots att hans stod som en Ford.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vem den 3:e är vet jag inte, Hynning kanske, eftersom Styf spelade hela matchen ut, trots att hans stod som en Ford.