Hahl Bundy: F.ö vill jag verkligen plussa för Jonte o Tenkrat . Robin J gjorde nog en av sina bästa matcher i Timråtröjan, fortsätt så o öka bara. De övriga också ett starkt jobb men dessa förtjänar extra beröm med tanke på hur knackigt det gått.
Klackmatchen? Vem bryr sig? Timråspelarna kände, såg o hörde Timråklacken, räcker så.
Svelander: När skickar ni upp 300 ur er klack för att visa hur bra ni är i bortahallarna? Vore intressant med tanke på hur supporterkultur ska se ut. Ni som vet, menar jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klackmatchen? Vem bryr sig? Timråspelarna kände, såg o hörde Timråklacken, räcker så.
Svelander: När skickar ni upp 300 ur er klack för att visa hur bra ni är i bortahallarna? Vore intressant med tanke på hur supporterkultur ska se ut. Ni som vet, menar jag.