Longstaff: Vad är en djurgårdares syn på hur en supporter ska se ut, när det i dina ögon är tragiskt att se 40-åringar gå runt i matchtröja, halsduk o flagga?
Jag trodde man stödde sitt lag o inte har nåt storstadskomplex i form av att tro man är en världswannabe bara för att man bor i Stockholm o håller på tex Djyrgårn?
Själv tycker jag att man ska få se ut hur man vill, även om man är en 08.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag trodde man stödde sitt lag o inte har nåt storstadskomplex i form av att tro man är en världswannabe bara för att man bor i Stockholm o håller på tex Djyrgårn?
Själv tycker jag att man ska få se ut hur man vill, även om man är en 08.