Longstaff: Jag har inge som helst problem med att diskutera med nån supporter till något lag så länge det är en diskussion och inte en samling svammel och larv. Beter man sig som en liten kille med komplex blir man ofta bemött som en liten kille med komplex. Du säger emot dig själv i saker som att alla får göra som dom vill men 40-åriga supportrar med vissa tillbehör är oacceptabla???? Det och dom kommentarer du kväkte ur dig tidigare i ligistskalan gör det väldigt svårt för mig att ta dig på allvar bara. Visst kan vi ha en diskussion men försök då hålla upp nivån lite annars så kommer jag återigen bara avfärda dig som en liten kille dom drömmer om att få bli storstadsligist i framtiden och tycker att våld faktiskt är en lösning på saker...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det och dom kommentarer du kväkte ur dig tidigare i ligistskalan gör det väldigt svårt för mig att ta dig på allvar bara.
Visst kan vi ha en diskussion men försök då hålla upp nivån lite annars så kommer jag återigen bara avfärda dig som en liten kille dom drömmer om att få bli storstadsligist i framtiden och tycker att våld faktiskt är en lösning på saker...