Longstaff: förrästen verkar det vara j-vligt dött på erat forum
" -Gårdare-: hallåååå!! var ä alla gårdare?????????????? -Gårdare- Idag kl. 13:19 " ni kanske ska underhålle varandra med era under stimulerade hjärnor !! ist för att vara här och skita ner!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
" -Gårdare-: hallåååå!! var ä alla gårdare??????????????
-Gårdare- Idag kl. 13:19 " ni kanske ska underhålle varandra med era under stimulerade hjärnor !! ist för att vara här och skita ner!