adde_1337: Vi blir glada av en anledning och det är att för låt säga fyra år sedan inte haft en chans mot er. Nu blir vi sällan om ens någon gång utsjugna. Publiken håller på att hitta tillbaka.
Vi har väldigt många forum och just det forumet du är inne på är väldigt dött, ja, men som sagt det finns andra. Dock är det självklart mest fotboll som snackas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har väldigt många forum och just det forumet du är inne på är väldigt dött, ja, men som sagt det finns andra. Dock är det självklart mest fotboll som snackas.