1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 948672

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Longstaff: Jag betvivlar att jag varit på fler Djurgårdsmatcher än du men jag har sett en hel del fotboll och hockey på era hemmaplaner under mina tretton år i Stockholm. Har inte räknat men har svårt att tänka mig att jag varit på en match utan att sittplatsare i mogen ålder viftat med flaggor. Har ju ingen flaggallergi heller så jag ser inget problem med det. Matchtröja är väl mer eller mindre legio, i alla fall på fotbollen.

När det gäller DIF hockey så tycker jag att det är kul att det är drag på matcherna igen. Det har varit för mycket gäsp att vara gäst när hemmaklacken varit 25 tappra. Sen slipper jag gärna borderlinedrägg.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer