Jag har funderat på saken och tagit upp det för diskussion med likasinnade. Vad som händer nästa år får vi se. Detta är i så fall något som kommer att ske vid sidan av supporterklubben Patronernas aktiviteter. Patronerna är emot alla former av våld, glöm aldrig det! Men för min egen del tänker jag inte ta någon skit från annat håll...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har funderat på saken och tagit upp det för diskussion med likasinnade. Vad som händer nästa år får vi se. Detta är i så fall något som kommer att ske vid sidan av supporterklubben Patronernas aktiviteter. Patronerna är emot alla former av våld, glöm aldrig det! Men för min egen del tänker jag inte ta någon skit från annat håll...